Wybierz region

Wybierz miasto

    Violetta Live

    Atlas Arena
    Łódź, ul. Al. ks. bp. Bandurskiego W./7, +48 42 272 15 05

    14:30 Niedziela, 29 marca

    • Wstęp wolny

    „VIOLETTA LIVE” BĘDĄ KOLEJNE KONCERTY W POLSCE

    W ZWIĄZKU Z NIEBYWAŁĄ POPULARNOŚCIĄ MARCOWYCH KONCERTOW W ŁODZI, W SIERPNIU 2015 R. MIĘDZYNARODOWE TOURNEE „VIOLETTA LIVE” PRZYJEDZIE DO WARSZAWY I KRAKOWA

    BILETY NA KONCERTY W ŁODZI ZOSTAŁY WYPRZEDANE W CIĄGU ZALEDWIE KILKU GODZIN OD OTWARCIA SPRZEDAŻY

    Z uwagi na ogromne zainteresowanie koncertami „Violetta Live” w Łodzi, The Walt Disney Company Polska ogłasza, że Martina Stoessel wraz z resztą obsady powróci do Polski z międzynarodowym tournee jeszcze w 2015 roku. Koncerty odbędą się w Warszawie 22 sierpnia 2015 o godz. 19:00 oraz w Krakowie 25 sierpnia 2015 o godz. 19:00.

    Bilety trafią do sprzedaży 13 grudnia 2014 r., o godz. 09:00 na www.livenation.pl i www.eventim.pl. Najtańsze bilety będą dostępne w cenie od 129 złotych.

    Parking na Kraków Arenę dostępny tutaj

    OFERTA VIP:
    VIP GOLD with Meet & Greet – 1799 zł tutaj
    VIP GOLD -749 zł tutaj
    VIP SILVER – 629 zł tutaj
    VIP BRONZE – 499 zł tutaj

    TERMIN I MIEJSCE KONCERTU

    DATA MIASTO MIEJSCE GODZINA
    22 sierpnia 2015 r. Warszawa Stadion Narodowy 19:00
    25 sierpnia 2015 r. Kraków Kraków Arena 19:00

    Więcej informacji na stronie: www.disney.pl/violettalive

    Podczas koncertu „Violetta Live” wystąpią członkowie obsady serialu z Martiną Stoessel, grającą tytułową Violettę, na czele. Na scenie dołączą do niej Jorge Blanco (Leon), Diego Dominguez (Diego), Facundo Gambande (Maxi), Mercedes Lambre (Ludmiła), Candelaria Molfese (Camila), Samuel Nascimiento (Broduey), Alba Rico Navarro (Naty) i Ruggero Pascquarelli (Federico). Na scenie do aktorów dołączy ekipa energicznych tancerzy i fantastyczny zespół muzyczny. Na koncercie pojawią się najlepsze piosenki z 1., 2. i 3. sezonu przebojowego serialu. Niesamowita scenografia, gra świateł, wymagająca choreografia i olśniewające kostiumy – to wszystko będzie czekać na fanów „Violetty” podczas niezapomnianego koncertu „Violetta Live”. Ponadto widzowie zobaczą spektakularne efekty wizualne, w tym śnieg, 4500 kg confetti i 20,000 kg pirotechniki podczas całej europejskiej trasy koncertowej oraz będą mogli podziwiać artystów latających nad sceną i wśród publiczności. A wszystko to będą mogli obejrzeć na 240 m² ekranów HD LED. Nad trasą czuwa produkcja składająca się ze 130 osób, a całą scenografię, kostiumy, itp. przewozi na terenie Europy aż 8 tirów.

    Pierwszą trasę koncertową z przełomu 2013 i 2014 roku, „Violetta In Concert”, rozpoczął we wrześniu 2013 r. występ w Asunción (Paragwaj). Następnie grupa przeniosła się do Europy i zagrała tam 62 koncerty w 15 miastach Hiszpanii, Włoch i Francji. Na 200 koncertów w 12 krajach sprzedano niemal milion biletów. Dopełnieniem tournee było wydanie filmu koncertowego, na którym, oprócz pełnego występu, znalazły się sceny zza kulis.

    Trwają zdjęcia do trzeciego sezonu serialu, a „Violetta” święci tryumfy na każdym rynku, na którym się pojawia. Nazywana pierwszą „operą mydlaną” dla dzieci, produkcja skupia widzów wokół emocjonujących zwrotów akcji w życiu utalentowanej Violetty, która śpiewem i tańcem toruje sobie drogę przez trudności jej nastoletniego życia, kiedy to po wielu latach spędzonych w Europie wraca do rodzimego Buenos Aires. „Violettę”, dubbingowaną w 15 językach, między kwietniem a czerwcem 2014 r. obejrzało ponad 40 milionów widzów. Violetta jest również ulubioną postacią wśród dziewczynek w wieku 6-14 lat w Polsce, Francji, Hiszpanii, Włoszech oraz Belgii Południowej.

    „Violetta” okazała się wielkim sukcesem w wielu kategoriach produktowych, obejmujących modę, akcesoria do domu, artykuły papiernicze, kosmetyki, zabawki, elektronikę, książki i czasopisma. Ścieżka dźwiękowa serialu wielokrotnie pokryła się platyną, sprzedając się na całym świecie w nakładzie ponad dwóch milionów kopii. „Violetta” ma ponad 350 milionów odsłon na portalu YouTube, a we Włoszech, Hiszpanii i Francji przebija Justina Biebera w ilości wyszukiwanych fraz.

    Charlie Coleman, wiceprezes działu marketingu dla Violetta EMEA z The Walt Disney Company EMEA, mówi: „Choć „Violetta” była w zamyśle serialem telewizyjnym, od początku było wiadomo, że ma potencjał, by zostać wieloplatformową produkcją. Z muzyką i tańcem w sercu każdej opowieści, występy na żywo oryginalnej obsady podczas pierwszego tournee pozwoliły Disneyowi zacieśnić więzi między „Violettą” a jej widownią. Jesteśmy poruszeni niezwykłym przyjęciem koncertów przez publikę z Hiszpanii, Włoch i Francji. „Violetta Live” to zupełnie nowy koncert, który umożliwi europejskim fanom zobaczenie, jak gwiazdy „Violetty” na żywo wykonują ich ulubione piosenki”.

    Imprezy i Wydarzenia pochodzą z bazy danych Coigdzie.pl Sp. z o.o.

    Zgłoś wydarzenie do moderacji

    Ilość znaków do wykorzystania: 140

    Komentarze (0)

    Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

    Zaloguj się / Zarejestruj się!

    Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!

    Quiz

    Co wiesz o WOŚP?

    Korzystamy z cookies i local storage.

    Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.