RSS   |   
Zarejestruj się   |    Zaloguj się   |    Zaloguj przez facebook
Łódź » Forum » Katalog Firm » Auto Szkoła Juszczak Łódź Rydzowa 2
  • Super Szkoła Maciej z Teofilowa (gość) 2011-05-12 09:36:41

Polecam szkołe Juszczak naprawde profesjonalna kadra i fantastyczne warunki do nauki. Zdałem i teorie i praktyke za 1 razem (i nie jestem wyjątkiem). Wielkie dzięki dla wszystkich instruktorów a zwłaszcza Bartka (super gość).Pozdrawiam wszystkich
  • ZADOWOLONY rudy (gość) 2011-05-12 13:47:41

Z auto szkoły juszczak jestem zadowolony ale z osrodka egzaminiwania przy ul. smutnej -nie!!!!! GBURY I OBLEWAJĄ SPECJALNIE...zdałem za trzecim ale jestem dobrym kierowcą dużo nauczyłem się na kursie pozdrawiam(szczególnie przesympatyczną panią Ewę )
  • Wpis zgłoszony do moderacji
  • hurrra Ziom (gość) 2011-06-30 22:20:05

Diś odebrałem wyniki matury jest git....a rano zdałem za pierwszym podejściem egzami kat. B jestem boski pozdro dla juszczaków jesteśmy jak woda z Lichenia......BOSCY
  • wielkie dzięki Łukasz 21 (gość) 2011-07-01 21:30:22

Auto Szkoła Juszczak to strzał w dziesiątkę!
    Zdałem za pierwszym razem
    Wielkie dzięki!!
  • OK Seba (gość) 2011-07-01 23:58:32

Szkoła bardzo OK, zdałem za1. POLECAM
  • Super Milena M. (gość) 2011-07-15 16:54:20

Gorąco polecam ;D Profesjonalizm i miła atmosfera ;) Pozdrawiam Pana Jacka Juszczaka i dziękuję :D
  • opinia Anna (gość) 2011-08-05 12:58:31

A ja nie polecam tej szkoły. Jest wysoce przereklamowana.Uczyłam się u Juszczaka i niestety kilka razy oblałam. Poszłam do szkoły mniejszej -bez tego wielkiego "halo" i tam dopiero nauczyli mnie naprawdę jeździć.Zdałam od razu:-) Tak więc, nie tylko Juszczak uczy dobrze jeździć w naszym mieście-ludziki:-)
  • AS Juszczak :) (gość) 2011-08-31 20:47:56