RSS   |   
Zarejestruj się   |    Zaloguj się   |    Zaloguj przez facebook
Łódź » Forum » Katalog Firm » Salezjańska Wyższa Szkoła Ekonomii i Zarządzania Łódź Wodna 34
  • Świetna kadra i super atmosfera absolwentka SWSEiZ (gość) 2007-07-24 12:54:25

Jestem absolwentką uczelni i bardzo się cieszę, że skończyłam właśnie tą uczelnię. To były wspaniałe lata. Bez problemu znalazłam satysfakcjonującą mnie pracę. Szkoła nie jest molochem...tam każdy się zna co gwarantuje świetną atmosferę. Naprawde warto tam studiować.
  • miła atmosfera i wysoki poziom nauczania stuentka (gość) 2009-11-13 19:28:18

uważam iż ta uczelnia jest jedną z najlepszych uczelni w łodzi.jestem studentką w tej uczelni i jestem bardzo zadowolona z nauczania.atmosfera jest bardzo przyjemna dzięki czemu z chęcią przychodzi się na uczelnie
  • świetna uczelnia absolwentka (gość) 2010-06-23 11:23:40

Świetna uczelnia, wg mnie kandydaci na studentów powinni pchać się tam drzwiami i oknami ;) A poważnie: w tej szkole udało się zrobić rzecz bardzo trudną - połączony został wysoki poziom nauczania z atmosferą prawdziwej otwartości na studenta. Jako absolwentka polecam tę uczelnię z całym przekonaniem.
  • uczelnia na wysokim pozimie i dydaktycznym i kuturalnym Piotr absolwent (gość) 2010-12-03 11:06:51

w 2004 r uzyskałem tytuł licencjata na tej uczelni. Studiowałem Administrację (wtedy był to nowoutworziny kierunek)Dużo sie nauczyłem nie mailem problemów na 2 letnich mgr na UŁ. Nadal mam sentyment do tej uczelni Polecam!!!
  • Umilowali mamonę ponad wszystko o_Cecylian (gość) 2011-04-22 13:13:19

Umiłowani Siostry i Bracia!