3 z 7
Poprzednie
Następne
Systemy Łódzkiego Roweru Publicznego i Rowerowego Łódzkiego będą zintegrowane. Ale tylko częściowo
Przetarg na kolejne sezony Tymczasem Łódź przygotowuje się do przetargu na kolejne sezony roweru publicznego. Władze miasta są przekonane, że rower publiczny powinien działać nadal. Mają też pierwsze założenia systemu. - Oczekiwania mieszkańców to duża gęstość stacji, maksymalna rozbudowa systemu oraz jego jakość - wylicza radny Bartosz Domaszewicz (KO), członek komitetu sterującego ŁRP. Zdaniem Domaszewicza pokrycie siecią całego miasta, gęstszą w centrum i luźniejszą na osiedlach, wymagałoby ustawienia w Łodzi około 300 stacji. - Pozwoliłoby to na pokrycie siecią całego miasta - mówi Domaszewicz. Przyznaje jednak, że ostatecznie stacji może być mniej, np. 220 czy 250.