- Zaskoczył mnie ostatnio krakowski zakład energetyczny, który przysłał mi rozliczenia za prąd. Na jednym była nadpłata na 179 złotych, ale za kilka dni dotarł kolejny rachunek z tego samego zakładu, z mniej radosną wiadomością dla mnie. Dowiedziałem się z niego, że jestem jednak winien zakładowi 153 złote - dziwi się Adam Drozd.
- Gdzie mógłbym wyjaśnić niejasną dla mnie sytuację, bo chciałbym się dowiedzieć który rachunek jest ważny i do którego mam się zastosować - pyta. Agata Kotapka, z biura informacji krakowskiego zakładu energetycznego wyjaśnia, że każdy klient ma indywidualną, właściwą tylko jemu taryfę.
- Dlatego podobne sprawy, które dla naszych klientów są dwuznaczne, trzeba koniecznie rozpatrywać indywidualnie w jednym z naszych Biur Obsługi Klienta, albo przez internet. Informacje o biurach i godzinach ich otwarcia można uzyskać pod numerem telefonu: 012 421 27 19, albo na stronie internetowej: www.enion.pl - wyjaśnia.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?