Na Allegro aż roi się od wpisów w rodzaju "nie odpowiadamy za nierzetelność poczty", a internauci radzą, by korzystać z firm kurierskich.
Bartłomiej Kierzkowski, rzecznik regionalny Poczty Polskiej przyznaje, że sporo osób skarży się, iż nie dochodzą do nich przesyłki, ale...
- Sprawdziliśmy kilka takich przypadków. Okazało się, że nadawca w ogóle przesyłki nie wysłał albo wysłał z kilkutygodniowym opóźnieniem, chociaż zapewniał odbiorcę, że zrobił to zaraz po przyjęciu zamówienia - mówi rzecznik.
W województwie łódzkim adresaci składają 11-12 tysięcy reklamacji rocznie. Za zasadne uznawanych jest kilkaset. Do odbiorców nie dociera średnio 20-30 procent przesyłek.
Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?