Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wygraj zwiedzanie Waszyngtonu i tening z Marcinem Gortatem w ramach kampanii przeciw dokuczaniu

Łucja Cymkiewicz
Cartoon Network w ramach kampanii społecznej „Bądź kumplem, nie dokuczaj” organizuje konkurs dla dzieci z całej Polski. Główną nagrodą będzie trening i wspólne zwiedzanie Waszyngtonu z Marcinem Gortatem, oraz zaproszenie na mecz gwiazdy NBA.

Kampania „Bądź kumplem, nie dokuczaj” w ramach której organizowany jest konkurs, ma na celu propagowanie koleżeńskiej postawy i przeciwstawienie się dokuczaniu.

Zadaniem konkursowym jest przedstawienie w formie pracy plastycznej lub graficznej odpowiedzi na pytanie „Kim jest fajny kumpel?”. Zgłoszenia należy przesyłać na stronę

http://badzkumplem.cartoonnetwork.pl/#/konkurs

do 7 marca 2015 r. Nagrodą główną będzie wyjazd zwycięzcy razem ze swoim kumplem do Waszyngtonu, gdzie spotkają się z Marcinem Gortatem – gwiazda koszykówki będzie towarzyszyć im w zwiedzaniu stolicy USA, odbędzie się też wspólny trening. Dodatkowo Marcin Gortat przekaże zwycięzcy i jego koledze zaproszenie na mecz NBA.

Oprócz nagrody głównej, uczestnicy konkursu mają szansę wygrać konsolę do gier, tablet i gadżety kampanii.

Kampania „Bądź kumplem, nie dokuczaj” to akcja przeciwko wzajemnemu dokuczaniu wśród rówieśników. Jak wynika z badań przeprowadzonych w szkołach podstawowych przez fundację A.R.T. Przeciwprzemocy.pl, aż 56% dzieci spotkało się z dokuczaniem. Co czwarty uczeń szkoły podstawowej nie wie do kogo ma się zwrócić o pomoc. Ambasadorem akcji jest Marcin Gortat. Koszykarz w spocie reklamowym kampanii zachęca dzieci by wzajemnie się szanowały i współpracowały ze sobą.

Dzieci i rodzice mogą znaleźć informacje dotyczące przeciwdziałaniu dokuczaniu na stronie : http://www.cartoonnetwork.pl/BadzKumpleml.

Akcję wspierają także Małgorzata Ohme, psycholog i dziennikarka oraz Fundacja A.R.T. Przeciwprzemocy.pl.

W ramach projektu uruchomiono specjalną infolinię: 88 555 22 22 oraz poradnię mailową : [email protected], pod którymi można znaleźć pomoc i wsparcie.

Kampania Cartoon Network to międzynarodowa akcja, która wyruszyła w styczniu w Wielkiej Brytanii pod nazwą: „Be a Buddy, Not a Bully”. Projekt obejmie kraje Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto