18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wydział komunikacji obsługuje sto osób na godzinę

(g)
Wydział komunikacji obsługuje sto osób na godzinę
Wydział komunikacji obsługuje sto osób na godzinę archiwum/Express Ilustrowany
Od początku 2012 roku przez Wydział Praw Jazdy i Rejestracji Pojazdów przy ul. Smugowej przewinęło się 12 tys. osób. To o ponad 30 proc. więcej niż w analogicznym czasie przed rokiem. Wszystko to za sprawą działającego od czterech tygodni elektronicznego systemu obsługi petentów, który rozładowuje kolejki.

- W ciągu godziny jesteśmy w stanie obsłużyć sto osób - mówi Jarosław Chwiałkowski, zastępca dyrektora wydziału. By załatwić sprawę, petent musi najpierw za pomocą jednego z czterech terminali wskazać problem, z jakim przyszedł. Urządzenie wyda mu specjalny bilet i przyporządkuje go do konkretnego okienka.

Konstruktorzy zapewniają, że system segregacji spraw, z którymi przychodzą petenci, jest jednym z najnowocześniejszych w kraju. W czwartek jego działanie poszerzono o kolejną funkcję - internetową rezerwację terminów.

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto