Łodzianie zadowoleni ze swoich sąsiadów
Już 28 czerwca mieszkańcy Łodzi będą mieć szczególną okazję, aby spędzić czas w towarzystwie swoich sąsiadów. Pasaż Tesco przy ulicy Pojezierskiej 93 zamieni się tego dnia we wspólną, sąsiedzką przestrzeń. Jak pokazują wyniki badań „Czy znamy swojego sąsiada?” niemal wszyscy Polacy (95%) mają dobre relacje z osobami z sąsiedztwa, a aż 9 na 10 badanych osób przyznaje, że lub swoich sąsiadów. 76% mieszkańców Łodzi jest zadowolonych ze wszystkich lub z większości swoich sąsiadów.
Czekamy na wszystkich sąsiadów!
Podczas inauguracji akcji „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” klienci Pasażu Tesco przy ulicy Pojezierskiej będą mogli skorzystać z porad Karoliny Malinowskiej-Janiak – modelki, dziennikarki modowej oraz stylistki, która doradzi jak skompletować swoją letnią garderobę, by niewielkim kosztem stać się ikoną mody.
Ponadto na wszystkich, którzy pojawią się 28 czerwca od godz. 10:15 w Pasażu Tesco przy ulicy Pojezierskiej 93, czekają liczne atrakcje, takie jak: wspólne malowanie sąsiedzkiego płotu, sąsiedzka fotobudka i tworzenie kolażu zdjęć. Także najmłodsi sąsiedzi znajdą coś dla siebie, m.in. quizy, konkursy i malowanie buziek. Dodatkowo przez cały dzień w sklepach i punktach usługowych w Pasażu Tesco będzie można znaleźć specjalne promocje i rabaty dla bliskich sąsiadów.
Zapraszamy do wspólnego świętowania w gronie sąsiadów!
Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z ponad 450 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia prawie 30 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad 5 milionów klientów.
Pasaże Tesco to centra handlowe zlokalizowane w całej Polsce, należące do Tesco Polska. Pasaże, dzięki swojej różnorodnej ofercie i optymalnej powierzchni, pozwalają klientom na zrobienie szybkich i kompleksowych zakupów w jednym miejscu. Do portfolio Pasaży Tesco należą również 3 większe obiekty działające pod osobnymi brandami: Centrum handlowe Gocław w Warszawie, Galeria Chełm w Gdańsku oraz Galeria Ozimska w Opolu.
Badanie „Czy znamy swojego sąsiada?” to badanie przeprowadzone na próbie ponad 900 osób w wieku od 25 do 55 lat, na zlecenie Pasaży Tesco przez MillwardBrown SMG/KRC, 04.2014.
Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?