Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

"W Łodzi wciąż jest głośno". Kampania promująca koncerty w Łodzi... wśród łodzian

Łukasz Kaczyński (opr mm)
Nowa akcja promocyjna miasta skierowana jest do wewnątrz. Ma budzić w łodzianach dumę
Nowa akcja promocyjna miasta skierowana jest do wewnątrz. Ma budzić w łodzianach dumę Paweł Łacheta
Przez cały maj będzie trwała kampania "W Łodzi wciąż jest głośno". Promować ma ona koncerty w Atlas Arenie.

Ma to być kontynuacja ogólnopolskiej kampanii "W Łodzi będzie głośno" z lat 2012-2013. Tym razem jednak akcja skierowana jest "do wewnątrz".

Po co promować koncerty w Łodzi wśród łodzian?

- Chodzi o dumę - mówi Tomasz Piotrowski, dyrektor biura prezydenta Łodzi. - Bo w naszej hali wciąż dzieje się wiele wydarzeń o znaczącej jakości.

W Łodzi rozmieszczono 43 billboardy informujące o koncertach jakie w Atlas Arenie zagrają m.in. André Rieu, grupy Scorpions i Deep Purple, Slipknot i Nickelback.

Dyrektor Biura Promocji UMŁ Bartłomiej Wojdak, tłumaczy, że magistrat nie płaci za kampanię. Jest ona efektem negocjacji z firmą, która organizowała akcję "W Łodzi będzie głośno". Jest to rewanż za pewne problemy z terminami jej realizacji. Dyrektor Wojdak szacuje, że gdyby miasto miało płacić za "W Łodzi wciąż jest głośno", to kampania kosztowałaby ok. 20-30 tys. zł plus koszt projektu graficznego.

od 7 lat
Wideo

echodnia Drugi dzień na planie Ojca Mateusza

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto