Zadaniem Centrum Kontaktu z Mieszkańcami będzie udzielanie informacji łodzianom. Będą również przyjmowane wnioski od mieszkańców. Do centrum będzie też można przyjść ze skargą oraz zgłosić interwencję.
Marcin Masłowski podkreśla, że CKM będzie stanowisko dla przedsiębiorców. Będzie też można skorzystać z obsługi bankowej. Tu został przeniesiony punkt kasowy, który znajdował się przy wejściu do UMŁ od strony pl. Komuny Paryskiej. 21 stycznia uruchomiona też zostanie usługa potwierdzania tzw. profilu zaufanego. Profil zaufany założony w UMŁ i potwierdzony przez urzędników pozwoli na załatwianie wielu spraw urzędowych przez internet.
Budowa centrum kosztowała około 6 mln zł (w tym 75 proc. to dofinansowanie z Unii Europejskiej).
Nie zmienią się godziny pracy pozostałych urzędników. Urząd Miasta Łodzi i podlegające mu centra obsługi mieszkańca pracują od poniedziałku do piątku od godz. 8 do 16 (we wtorek od godz. 9 do 17).
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?