Klientów dużych sklepów irytują kolejki przy kasach

Klientów dużych sklepów irytują kolejki przy kasach (© fot. Paweł Nowak)

Masz zdjęcie do tego tematu?

Wyślij

Nieuprzejma obsługa, długie kolejki, brudne siedzenia - dostało się sklepom, restauracjom, usługodawcom z naszego regionu.

Za pośrednictwem strony www.jakoscobslugi.pl klienci nie zostawiają suchej nitki na pracownikach i obsłudze sklepów i innych punktów. Zostaną też wręczone godła i rózgi - dla najlepiej i najgorzej ocenionych.

Jeden z niezadowolonych klientów poskarżył się na stację paliw Orlenu przy ul. Kolberga w Opocznie. - Kiedy podjechałem do dystrybutora, obsługiwał mnie młody mężczyzna w wieku lat około 20 - opisuje Internauta. - Prosiłem, żeby zatankował 50 litrów, a on zatankował za 50 zł, co mnie w ogóle nie satysfakcjonowało, bo miałem wyruszyć w dłuższą trasę...

Łódzkie markety Tesco są zarówno chwalone, jak i ganione. Internauta Marcin był zadowolony z zakupów, gdyż szybko znalazł potrzebne produkty i nie stał w kolejce do kasy. Z kolei "Michało" uznał, że 14 minut przy kasie to za długo.

"Ramirak" skrytykował MPK za zimno w tramwajach, brudne siedzenia i brak kasownika. Miał też negatywne uwagi do czystości przystanku. Tomasza zdenerwował przejazd zimnym tramwajem, na dodatek spóźnionym o kwadrans. Można jednak znaleźć głosy przychylne. Punkt sprzedaży biletów MPK przy ul. Składowej został pochwalony m.in. za czystość.

Z internautami, oceniającymi łódzkiego przewoźnika, nie zawsze zgadza się Bogumił Makowski, rzecznik spółki. - Cieszą opinie pozytywne, smucą negatywne, ale te ostatnie mogą wynikać z innego pojmowania rzeczywistości - ocenia Bogumił Makowski. - Brak kasownika to nie jest nasza wina, codziennie jest kradziony przynajmniej jeden, głównie w drugim wagonie w tramwaju. Mówienie o brudzie w pojazdach to przesada. Czy zimą kierowcy piorą tapicerkę w samochodach? Nie mamy takiej możliwości, autobusy i tramwaje stoją "pod chmurką".

Dla Michała Kubajka, rzecznika Tesco, ważna jest każda opinia klienta. To kupujący decydują np. o układzie sklepu. - Regularnie przeprowadzamy panele konsumenckie w każdym sklepie - informuje Michał Kubajek. -Jeśli kupujący uznają, że nie odpowiada im np. usytuowanie towaru na stoisku telewizyjnym, to zarządzamy przemeblowanie.

W ciągu miesiąca dowiemy się natomiast, kto zasłużył na godło jakości obsługi, a na kogo czeka rózga.

- Opracowujemy raport na podstawie zgłoszeń internautów - tłumaczy Filip Janicki z firmy Vision Secret Client, która bada satysfakcję klientów i prowadzi www.jakoscobslugi.pl. - Zgłoszeń przybywa.

Tymczasem dr Włodzimierz Głodowski z Zakładu Teorii Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Warszawskiego przestrzega przed lekceważeniem opinii klientów. Tłumaczy, że negatywna rekomendacja jest silniejsza od pozytywnej, a jeden niezadowolony konsument może spowodować, że kolejnych 10-12 zrezygnuje z zakupów. Zadowolony klient przysporzy natomiast 6- 8 kolejnych.

Komentarze (3)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez POLSKAPRESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!

tomek (gość)

jestem niezadowolony z obsługi na stacjji paliw7322 orlen pracownica stacji stwarzała niechęc do pracy

Łodzianka (gość)

Strona www.jakoscobslugi.pl - zacna inicjatywa. A czy na temat strony też można tam napisać małe zażalenie? Bo wyszukiwarka jest uboga :) A tak serio, serio... cytując dalej poprzedni komentarz: .. "pana sklep jest ostatni....ja już sama nie wiem co zrobię chyba na Bielany będziemy jeździć....- do Bydgoszczy będę jeździł a u was nie będę kupował, może mnie pan umieścić na tej swojej gablocie!"... A parafrazując: .."może mnie pan umieścić na tej swojej stronie www...." :)