- To ważny element kształtowania wizerunku uniwersytetu jako placówki otwartej na pozanaukowe aktywności, na kulturę i na Łódź - podkreśla dyrektor Centrum Promocji Uniwersytetu Łódzkiego, Michał Kędzierski.
- Umowę z uczelnią o takich tradycjach uważamy za prestiżową - dodaje kierownik działu marketingu i obsługi widza w Teatrze Nowym, Bolesław K. Galczak.
Współpraca będzie obejmowała: organizację cyklicznych Premier Uniwersyteckich, które poprzedzane będą krótkimi wykładami pracowników UŁ; możliwość zorganizowania w teatrze gali Nagrody Społeczności Łodzi Akademickiej dla Dziennikarzy Honor Academicus; zorganizowanie specjalnego spektaklu, prezentu na Dzień Matki, dla podopiecznych Uniwersytetu Łódzkiego dla Dzieci; współpracę przy okazji wydarzeń plenerowych (np. rekonstrukcje historyczne), m.in. podczas Festiwalu Nauki, Techniki i Sztuki na rynku Manufaktury; pomoc przy realizacji klipu promocyjnego UŁ w formie warsztatu aktorskiego dla występujących w klipie studentów; możliwość skorzystania z kostiumów przy okazji wydarzeń plenerowych - rekonstrukcji; możliwość utworzenia w teatrze punktu w ramach majowej gry miejskiej "Nauka jest wszędzie"; zapewnienie przez UŁ pomocy w promocji Teatru Nowego. Podpisana umowa obowiązuje do 31 grudnia 2013 roku.
Filip Chajzer o MBTM
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?