Prace należy wysyłać w wersji elektronicznej (na 4nośniku CD lub pendrive) na adres Deloitte Consulting S.A. z siedzibą przy Al. Jana Pawła II 19, 00-854 Warszawa lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na
adres e-mail Konkursu: [email protected], wraz z dopiskiem „Konkurs na Znak Graficzny International EXPO 2022 w Łodzi”.
W pierwszym etapie projekty oceni komisja konkursowa. Przewodniczącą komisji została prof. Jolanta Rudzka-Habisiak, rektor Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Następnie, na trzy wybrane prace, będzie można głosować na Facebooku. W ten sposób wyłoniony zostanie zwycięski projekt. Głosowanie rozpocznie się 10 marca i potrwa do końca miesiąca.
Autor zwycięskiego projektu otrzyma 5 tysięcy złotych. Zostanie mu zaproponowany kontrakt o wartości 40 tys. na przygotowanie tzw. rozszerzonej księgi znaku. Za drugie i trzecie miejsce przysługują nagrody w wysokości 3 i 2 tys. zł.
echodnia Drugi dzień na planie Ojca Mateusza
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?