Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

See Bloggers Łódź 2019. Blogerzy zjechali z całej Polski do EC1

Redakcja
Przed EC1 stała długa kolejka po odbiór wejściówek.
Przed EC1 stała długa kolejka po odbiór wejściówek. Grzegorz Gałasiński
Anna Lewandowska, Roksana Węgiel, Magdalena Breda, dj Jan, Qczaj i wielu innych influencerów z Instagrama i Facebooka przyjechało do Łodzi. Na trzy dni EC1 przy ul. Targowej zamieniło się w stolicę trendów, followersów i hasztagów. Niemal każdy po festiwalowym centrum wędrował uzbrojony w smartfon na selfie stick'u lub kamerę. Zdjęcia ze sławami internetu lub darmowymi produktami (w zamian za zdjęcie do sieci i szansę na wygraną w konkursie organizowanym przez producenta)były oczywistymi must have.

Swój udział w imprezie zadeklarowało 2,5 tysiąca ludzi z całej Polski. jedni przyjechali po to, żeby spotkać kogoś znanego, inni żeby wziąć udział w warsztatach internetowego warsztatu dla blogerów, instagramerów, vlogerów. Jeszcze inni po prostu chcieli wypromować siebie, pokazać się w miejscu, które zaistnieje w sieci za sprawą wrzucanych na bieżąco zdjęć.

- To jest bardzo ciekawe wydarzenie, bo my się wszyscy znamy bardzo dobrze, ale z sieci - mówi Angelika Mucha, znana jako Littlemoonster96. - To fajnie spotkać na żywo kogoś z kim można wreszcie normalnie porozmawiać, bo przecież my nigdy nie zawieraliśmy znajomości, a jednak się znamy.

Organizatorzy zapowiedzieli ponad 100 prelegentów. Wśród nich osoby ze świata mediów społecznościowych, takie jak Anna Lewandowska, Maffashion, Red Lipstick Monster, Littlemooonster96, Damian Kordas, Renata Kaczoruk, Magda Bereda, JDabrowsky, Qczaj, Stuu, Martin Stankiewicz, Szparagi, czy What Anna Wears. Nie zabraknie również osób znanych ze szklanego ekranu oraz z polskich estrad - Maryla Rodowicz, Filip Chajzer, Dorota Wellman, Natalia Kukulska, Maja i Sonia Bohosiewicz, Michał Koterski, Paulina Sykut-Jeżyna i inni.

Obok wywiadów i spotkań z fanami na festiwalu dużo miejsca zarezerwowano dla producentów kosmetyków z wyciągami z ziół, lakierów hybrydowych, napojów bezalkoholowych, naturalnych soków, a nawet promocja rodzimego rolnictwa połączone z ideą wspierania pszczół i innych owadów zapylających. Zwiedzający otrzymywali z tej okazji nasiona kwitnących roślin jednorocznych, które mogą wysiać na działce, polu lub pod blokiem.

- To jest dla nas bardzo ważne, bo bez tych owadów nie będzie warzyw i owoców - mówi Ola Mrowiec z Polskiego Stowarzyszenia Ochrony Roślin. - Przy tej okazji tłumaczymy czym jest nawożenie pestycydami i jak to wpływa na nas i owady. Promujemy też sadzenie lip, czyli ulubionych drzew polskich pszczół miodnych.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto