W związku z docierającymi do PGE Dystrybucja S.A. informacjami o przesyłaniu do odbiorców energii elektrycznej informacji o rzekomej zmianie systemu rozliczeniowego oraz rachunku bankowego, na który należy uiszczać należności za dostawy energii elektrycznej, spółka informuje, że nie prowadzi prac zmierzających do zmiany systemu rozliczeniowego, jak również nie kierowała do odbiorców informacji o zmianie numerów rachunków bankowych.
W przypadku otrzymania podobnej korespondencji, przedstawiciele PGE proszą o zwrócenie uwagi na oznaczenie podmiotu kierującego informację, dane zamieszczone w piśmie oraz porównanie ich z informacjami zawartymi w fakturze i wcześniejszą korespondencją dotyczącą dostaw energii elektrycznej od PGE Dystrybucja S.A.
W przypadku stwierdzenia, iż korespondencja kierowana jest przez podmiot inny niż dostawca (PGE Dystrybucja S.A.) odbiorcy powinni skontaktować się z policją lub ze spółką, telefonicznie (tel. 81 7105702, 81 7105739) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej ([email protected]).
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?