– Oprócz demontażu trakcji niebawem będą wykonywane odwierty geologiczne – mówi Grzegorz Nita z PKP. Odwierty są konieczne, by zbadać grunt przed rozpoczęciem prac ziemnych.
Perony nowego dworca Fabrycznego będą się znajdować 16 metrów pod ziemią, a badania geologów mają m.in. odpowiedzieć na pytanie, czy można od razu wykopać ogromną dziurę, czy też wykop będzie pogłębiany stopniowo w toku prac budowlanych.
Nowy dworzec Łódź Fabryczna ma być gotowy na początku 2015 roku.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?