Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Piotr Kurzawa: Strategię Piotrkowskiej przygotuje zewnętrzna firma

Matylda Witkowska, dem
Piotr Kurzawa mówi, że potrzebna jest nowa strategia ulicy Piotrkowskiej
Piotr Kurzawa mówi, że potrzebna jest nowa strategia ulicy Piotrkowskiej Krzysztof Szymczak
Strategię Piotrkowskiej powinna przygotować zewnętrzna firma. Tak uważa Piotr Kurzawa, menedżer ulicy Piotrkowskiej. Według niego stara strategia jest przestarzała i potrzebna jest nowa.

Stara strategia ulicy Piotrkowskiej powstała w 2008 roku. Zdaniem Piotra Kurzawy dokument ten jest nieaktualny, ponieważ jego cele zostały zrealizowane w 90 proc. Reszta to sprawy, które już się zdezaktualizowały.

Strategię rozwoju ulicy Piotrkowskiej w 2008 roku tworzył Sztab Ulicy Piotrkowskiej, w skład którego wchodzili urzędnicy, urbaniści, organizacje pozarządowe. Zakładała równoległe działania w kilku obszarach, m.in. remont nawierzchni, poprawę bezpieczeństwa, zieleni czy organizację imprez.

Promocja ulicy Piotrkowskiej - w UMŁ odpowiada za nią Piotr Kurzawa
Menedżer ulicy Piotrkowskiej uważa, że potrzebna jest nowa strategia, ponieważ zmieniła się sytuacja rynkowa oraz oczekiwania mieszkańców Łodzi. Łodzianie na Piotrkowskiej oczekują od Piotrkowskiej przede wszystkim imprez.

Powstanie nowej strategii ulicy Piotrkowskiej poprzedzić powinny badania konsumenckie oraz po analizie danych z nowego monitoringu, która pozwoli określić liczbę osób odwiedzających Piotrkowską.

Piotr Kurzawa tłumaczy, że strategia Piotrkowskiej może zostać stworzona przez zewnętrzną firmę, która spojrzy na problem z innej perspektywy niż urzędnicy.

Jeden z twórców obecnej strategii ulicy Piotrkowskiej dr Mariusz Sokołowicz, nie zgadza się, że została ona zrealizowana w 90 proc. Według ekonomisty wciąż odłożona jest kwestia poprawy stanu mieszkań i udostępniania ich osobom o wyższym statusie oraz problemy dojazdu do Piotrkowskiej. Strategię jednak na pewno warto uaktualnić.

Również radny Bartosz Domaszewicz z PO nie jest za pomysłem zlecania strategii zewnętrznej firmie. Radny dodaje, że zaletą poprzedniej strategii była społeczna zgoda polityków, mieszkańców i osób związanych z Piotrkowską, i wspólna wola jej realizacji.

Piotr Kurzawa menadżerem ulicy Piotrkowskiej

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto