Za nami kolejna edycja kampanii "Młodzi w Łodzi". Podsumowało ją badanie przeprowadzone w listopadzie 2014. W ankiecie uczestniczyło ponad tysiąc studentów z siedmiu łódzkich uczelni.
Około jedna trzecia ankietowanych zdecydowała się na studia w Łodzi pod wpływem kampanii "Młodzi w Łodzi" - wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Nauk Społeczno-Ekonomicznych.
W porównaniu z poprzednimi badaniami z 2012 r. Łódź postrzegana jest lepiej. Aż 60 proc. ankietowanych po zakończeniu nauki planuje zostać w Łodzi. Dwa lata temu tylko 40 proc. studentów wiązało swoją przyszłość z Łodzią. Wskaźnik osób, które zdecydowanie chcą opuścić nasze miasto spadł z 23 do 8 procent.
Ankietowani jako czynniki zachęcające do nauki w Łodzi studenci wymieniali też: przyjaznych mieszkańców, dobre rozrywki i stosunkowo tanie utrzymanie.
Nie tylko o niedźwiedziach, które mieszkały w minizoo w Lesznie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?