To o dwa mniej niż w 2010 roku i o kilkanaście mniej niż w poprzednich latach.
- Stary wagon jest rozbierany do szkieletu, który po usunięciu korozji, zabezpiecza się i preparatami antykorozyjnymi maluje i lakieruje, a następnie na nowo montuje - mówi Bogumił Makowski z łódzkiego MPK.
W środku są zakładane nowe instalacje, siedzenia, oświetlenie, świetlne tablice informacyjne, cicho zamykające się drzwi.
Na generalny remont jednego wagonu trzeba zużyć 3 tony blachy, 6 km kabli i 140 kg śrubek, nakrętek i podkładek. Koszt takiego remontu to pół miliona złotych.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?