Statuetki w dwóch kategoriach - „Best Use of Search - Travel/Leisure" oraz „Innovation - Campaign" - przyznano firmie Bluerank za kampanię dla marki Rainbow, a jedną statuetkę za zwycięstwo w kategorii Best Large Integrated Search Agency, co oznacza że łódzka firma została uznana za najlepszą agencję w Europie w swojej kategorii.
Bluerank triumfuje w Europie. Łódzka firma dynamicznie się rozwija i poszukuje nowych pracowników
Konkurs European Search Awards jest organizowany od 2012 roku. Bluerank był w nim już nagradzany za kampanie dla Mitsubishi i Leroy Merlin. W tym roku w konkursie uczestniczyło 114 agencji z całej Europy. Bluerank jest jedyną polską firmą, która znalazła się wśród laureatów.
Łódzka firma walczy o prestiżowy tytuł w międzynarodowym konkursie
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?