European Business Awards to jeden z najważniejszych w Europie konkursów biznesowych. Zwycięzcy wybierani są tu spośród najlepszych firm z ponad 33 krajów. Jury, złożone z autorytetów świata biznesu, nauki, mediów i polityki, wyróżnia najbardziej innowacyjne i dynamiczne firmy w Europie. Łódzka firma Bluerank została wyróżniona spośród 32000 firm zgłoszonych do rywalizacji.
W kolejnym etapie konkursu zdobywcy tytułu National Champion muszą zaprezentować swoją firmę, jej najważniejsze osiągnięcia i sukcesy za pomocą spotu. Bluerank również przygotował spot. Prezentuje w nim nie tylko swoją firmę ale także Łódź. Zobaczcie.
W lutym jury wyłoni zdobywców tytułu Ruban d'Honneur. Będzie to 10 firm w każdej z konkursowych kategorii. Łodzianie będą walczyć nie tylko o ten tytuł ale także o nagrodę publiczności - National Public Champion.
Drugi etap konkursu to bowiem także głosowanie internautów. Po pierwszym głosowaniu (11.01. - 26.02.2016) wyłonionych zostanie 33 National Public Champion, tym samym każde z uczestniczących państw będzie miało swojego reprezentanta. W wyniku drugiego głosowania (7.03 - 26.04.2016) wybrany zostanie najlepszy z najlepszych, czyli European Public Champion.
- Głosowanie publiczności to dla nas możliwość przedstawienia naszych kompetencji i osiągnięć tysiącom odbiorców na całym świecie. W ubiegłym roku na spoty konkursowe oddano aż 170 000 głosów. Mamy nadzieję, że to, co robimy spodoba się internautom - mówi prezes firmy, Maciej Gałecki.
Czy łódzkiej firmie uda się zdobyć takie wyróżnienie na arenie międzynarodowej? Trzymamy za nich kciuki.
Przypominamy również, że całkiem niedawno łodzianie mieli okazję poznać firmę Bluerank:
Dyrektor jednej z łódzkich firm rozdawał na Piotrkowskiej zupę potrzebującym
21 kwietnia II tura wyborów. Ciekawe pojedynki
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?