Konkursy na dyrektorów w Urzędzie Miasta Łodzi

Łódzki magistrat ogłosił konkursy na dwa stanowiska dyrektorskie: biura informacji i komunikacji społecznej oraz promocji miasta.

W pierwszym wśród niezbędnych warunków, jakie musi spełniać kandydat, jest m.in. wykształcenie wyższe humanistyczne oraz 10 lat stażu pracy, w tym pięć w mediach.

Z kolei ubiegający się o posadę szefa biura promocji musi mieć wykształcenie z zakresu marketingu i zarządzania, 10-letni staż pracy, w tym 5 lat na stanowisku kierowniczym. Konieczna jest też znajomość języka angielskiego. Informacja o konkursie pojawiła się w internecie 23 lutego, oferty można składać do 8 marca. Teraz pełniącym obowiązki dyrektorem biura informacji jest Mariusz Goss, a biura promocji Bartłomiej Wojdak. Goss jest jednak zatrudniony w innym wydziale i tylko oddelegowany do biura informacji.

  • Polska Dziennik Łódzki
Więcej na temat:

Komentarze

Liczba znaków do wpisania:  4000/4000

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum oraz Politykę Prywatności.

Jeśli uważasz, że któryś z komentarzy łamie regulamin, to wyślij nam link do tego artykułu na pomoc@naszemiasto.pl

Wybrane dla Ciebie

Powiązane

Więcej na temat:

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, wyłącz Adblock na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować Nie działa? Spróbuj wyłączyć Adblock samodzielnie w ustawieniach.