Rachunki, które miały trafić do osób mieszkających w sąsiedztwie pani Alicji, dostarczała firma InPost.
- Zanim je zabrałam, leżały dwa dni - opowiada Alicja Błaszczyk. - Zadzwoniłam na infolinię telekomunikacji, gdzie kazano mi je zachować do czasu pojawienia się kogoś, kto je odbierze.
Mieszkańcy z ulicy Srebrzyńskiej nie są jedynymi klientami TP SA, którzy nie otrzymali na czas rachunków za telefon. Podobny problem mają abonenci Orange (obie sieci należą do jednej firmy - Grupy TP).
- Firma przysyła SMS-y z ponagleniem, a ja ciągle nie dostałam rachunku, choć termin płatności minął 31 stycznia - mówi pani Elżbieta z Widzewa. - I to nie jest pierwszy raz.
Orange i TP SA wysyłają rachunki głównie za pośrednictwem InPost, a także Poczty Polskiej. Najwięcej skarg jest na tę pierwszą firmę.
- Jeżeli rachunki nie są dostarczane na czas, możemy stosować wobec operatorów pocztowych kary, ale klienci muszą nas wcześniej o tym poinformować - mówi Maria Piskier, regionalny rzecznik Grupy TP. (ij)
Klienci sieci Orange i TP SA bardzo często skarżą się, że nie otrzymują na czas rachunków. fot. Jarosław Ziarek
Alicja Błaszczyk w bloku, gdzie mieszka, znalazła plik niedoręczonych rachunków za telefon. fot. Jarosław Ziarek
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?