Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Klienci TP SA i Orange narzekają na operatorów pocztowych

Redakcja
30 niedoręczonych rachunków telefonicznych TP SA znalazła w swoim bloku przy ul. Srebrzyńskiej Alicja Błaszczyk.

Rachunki, które miały trafić do osób mieszkających w sąsiedztwie pani Alicji, dostarczała firma InPost.

- Zanim je zabrałam, leżały dwa dni - opowiada Alicja Błaszczyk. - Zadzwoniłam na infolinię telekomunikacji, gdzie kazano mi je zachować do czasu pojawienia się kogoś, kto je odbierze.

Mieszkańcy z ulicy Srebrzyńskiej nie są jedynymi klientami TP SA, którzy nie otrzymali na czas rachunków za telefon. Podobny problem mają abonenci Orange (obie sieci należą do jednej firmy - Grupy TP).

- Firma przysyła SMS-y z ponagleniem, a ja ciągle nie dostałam rachunku, choć termin płatności minął 31 stycznia - mówi pani Elżbieta z Widzewa. - I to nie jest pierwszy raz.

Orange i TP SA wysyłają rachunki głównie za pośrednictwem InPost, a także Poczty Polskiej. Najwięcej skarg jest na tę pierwszą firmę.

- Jeżeli rachunki nie są dostarczane na czas, możemy stosować wobec operatorów pocztowych kary, ale klienci muszą nas wcześniej o tym poinformować - mówi Maria Piskier, regionalny rzecznik Grupy TP. (ij)

Klienci sieci Orange i TP SA bardzo często skarżą się, że nie otrzymują na czas rachunków. fot. Jarosław Ziarek

Alicja Błaszczyk w bloku, gdzie mieszka, znalazła plik niedoręczonych rachunków za telefon. fot. Jarosław Ziarek

od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto