Materiały zostały wykonane specjalnie na Walne Zgromadzenie Międzynarodowego Biura Wystaw w Paryżu. Łódź ubiega się o organizację Expo w 2022 roku (czytaj więcej). Nowe materiały promocyjne Łodzi wyprodukowały agencja reklamowa Oxymoron i łódzkie studio Zobato.
Powstanie gra planszowa o atrakcjach województwa łódzkiego
W Paryżu swoją premierę miał dwuminutowy film reklamowy. Uczestnicy konferencji otrzymali także zestawy 54 kart zawierających zdjęcia i opisy miejsc, wydarzeń, znanych osobistości związanych z Łodzią. Wśród nich znalazły się m.in. Galeria Urban Forms, ulica Piotrkowska, Budżet Obywatelski, Light Move Festival i Roman Polański.
Na razie folder nie będzie przeznaczony do sprzedaży. - Praktycznie wszystkie zestawy rozdaliśmy w Paryżu. Prawa autorskie posiada Biuro ds. EXPO UMŁ i to niego należy decyzja, czy i kiedy trafią one do sprzedaży - mówi Olek Tryzna z agencji Oxymoron.
Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że karty i wszystkie inne gadżety związane z Expo trafią do produkcji najwcześniej w 2016 roku. Stanie się tak tylko jeśli Łódź otrzyma prawo organizacji wystawy w 2022 roku.
Zobacz zdjęcia kart i film promocyjny Łodzi:
Kliknij w zdjęcie, żeby rozpocząć przeglądanie galerii:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?