Kampania informacyjna dla łodzian zamiast imprezy na zamknięcie Fabrycznego

RedakcjaZaktualizowano 
dworzec
dworzec Daniel Siwak
Nie będzie imprezy pożegnalnej na Fabrycznym. W zamian ma być kampania informacyjna dotycząca zmian w rozkładach komunikacji miejskiej i kolejowej.

15 października zamknięcie, a już teraz dworzec Łódź Fabryczna pustoszeje [zdjęcia]

Na imprezę pożegnalną na zamknięcie dworca Łódź Fabryczna miasto chciało przeznaczyć 400 tys. złotych. Miała ją zorganizować warszawska agencja kreatywna, ale tego nie zrobi, bo miasto wycofało się z tego przedsięwzięcia. O tym poinformowały w środę (28 września) władze Łodzi.

- Jest to historyczny dzień dla miasta, którym chcieliśmy zjednoczyć łodzian wokół jednej idei. Firma, która została wyłoniona po przetargu, nie przedstawiła nam wiarygodnych materiałów na temat harmonogramu zamknięcia - mówiła Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi.

Co w takim razie stanie się z prawie półmilionową kwotą, za którą miała być zorganizowana wielka feta na Fabrycznym? - Część środków chcemy przeznaczyć na informację dla mieszkańców o czekających ich zmianach - wyjaśnił Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji Urzędu Miasta Łodzi.

Jak będzie wyglądało informowanie łodzian? Dyrektor Wojdak chce wydrukować ulotki, plakaty i kieszonkowe rozkłady. W prasie mają też pojawić się ogłoszenia. Pierwsze propozycje zmian Zarząd Dróg i Transportu przedstawił na spotkaniu z mieszkańcami.

Inwestycję za 1,75 mld złotych w ciągu 42 miesięcy ma wybudować konsorcjum firm**: Torpol Poznań, Astaldi, Przedsiębiorstwa Usług Technicznych INTERCOR z Zawiercia oraz Przedsiębiorstwa Budowy Dróg i Mostów z Mińska Mazowieckiego.

Tymczasem jeszcze dziś ma odbyć się Nadzwyczajna Sesja Rady Miejskiej. Radni chcą poznać sytuację m.in. dotyczącą terminu zamknięcia dworca Fabrycznego i przygotowań organizacyjnych w tym zakresie oraz przyszłości linii tramwajowej 46, 46a i 16 oraz międzygminnej komunikacji tramwajowej.

Czytaj więcej o

dworcu Łódź Fabryczna

:

  • HTML <a href="/377432/2011/7/1/jest-umowa-na-przebudowe-dworca-na-widzewie-i-remont-torow-wizualizacje?category=biznes" target="_self">Jest umowa na przebudowę dworca na Widzewie i remont torów [wizualizacje]</a>

  • HTML <a href="/367464/2011/4/13/stary-neon-zaswieci-na-nowym-dworcu-lodz-fabryczna?category=news" target="_self">Stary neon zaświeci na nowym dworcu Łódź Fabryczna?</a>

Derby Łodzi 2011 | Sade w Łodzi|Student na rowerze | Kolory ulic Łodzi | Konkursy | Widzew Łódź | ŁKS Łódź|PKP - rozkład jazdy| Karaoke w Łodzi| Regiopedia

polecane: Flesz: otyłość zabija Polaków, problem rośnie i dotyczy nastolatków

Materiał oryginalny: Kampania informacyjna dla łodzian zamiast imprezy na zamknięcie Fabrycznego - Łódź Nasze Miasto

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3