Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Już w kwietniu szósta edycja Fashion Week

Joanna Barczykowska
Fashion Week co roku przyciąga do Łodzi kilka tysięcy osób
Fashion Week co roku przyciąga do Łodzi kilka tysięcy osób fot. Jakub Pokora
W kwietniu Łódź stanie się stolicą mody. Po raz szósty w Łodzi odbędzie się Fashion Philosophy Fashion Week Poland podczas, którego poznamy najnowsze trendy na najbliższy sezon jesienno-zimowy. Organizatorzy łódzkiego tygodnia mody wybrali projektantów, którzy zaprezentują swoje premierowe kolekcje w Alei Projektantów.

Najbliższa edycja odbędzie się w dniach 18 - 22 kwietnia na terenie ŁSSE przy ul. Tymienieckiego.

Irmina Kubiak, szefowa projektu Fashion Philosophy Fashion Week Poland mówi, że na Fashion Week w Łodzi projektanci pokazują swoje kolekcje po raz pierwszy. Dopiero później organizują swoje pokazy w innych miejscach.

W Alei Projektantów zobaczymy kolekcje: Agaty Wojtkiewicz, Bereniki Czarnoty, Bizuu, Grome Design, Łucji Wojtali, Michała Szulca, MMC Studio, Moniki Błażusiak, Moniki Ptaszek, Natalii Jaroszewskiej, Nenukko, Piotra Drzała, Pitchouguina, Violi Śpiechowicz, Wioli Wołczyńskiej.

Wcześniejsze kolekcje tych projektantów mieliśmy okazję podziwiać już w poprzednich edycjach. W tym roku w kwietniu w Alei Projektantów wystąpią także debiutanci: Ewelina Klimczak, Jarosław Juźwin oraz TOMAOTOMO by Tomasz Olejniczak.

W strefie OFF zobaczymy z kolei premierowe kolekcje: Jarosława Ewerta, Konrada Parola, Maldorora oraz Pauliny Plizgi.

Wśród offowych debiutów znaleźli się: Ania Dudzińska, Alexis and Pony, Gregor Gonsior, Ima Mad, Jakub Pieczarkowski, Joanna Startek, Marta Adamiec, Monika Gromadzińska, UDA-a.

Jak zawsze pojawią się goście specjalni tego jednak dowiemy się dopiero w drugiej połowie marca.

Organizatorzy Fashion Week zrobili podsumowanie poprzednich dwóch edycji. Fashion Week jest najbardziej medialnym łódzkim wydarzeniem. Ekwiwalent reklamowy obu zeszłorocznych edycji imprezy wyniósł 18 mln zł, a na temat Fashion Week w radiu, telewizji, pasie i internecie pojawiły się 3.064 publikacje. Najlepszym miesiącem był październik, kiedy łódzkiej imprezie poświęcono w mediach najwięcej miejsca. Gdyby Łódź chciała za nie zapłacić, musiałoby wydać na reklamę ponad 7 mln zł.

od 7 lat
Wideo

echodnia Drugi dzień na planie Ojca Mateusza

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto