Prezydent Łodzi Hanna Zdanowska chciała, aby na zakończenie remontu Piotrkowskiej odbyła się impreza, którą miało zorganizować biuro promocji UMŁ w ramach realizacji "Strategii rozwoju ulicy Piotrkowskiej".
Podczas sesji Rady Miejskiej radny Skwarka z SLD, chciał poznać koncepcję biura promocji na tę imprezę. Monika Karolczak, zastępca dyrektora biura promocji przyznała, że takiej jeszcze nie ma.
Radny PiS, Jerzy Balcerek, uważa, że Piotrkowska sama się potrafi zareklamować. Błędem było wyrzucanie z niej handlu. Radny Balcerek mówił w środę, że na remont Piotrkowskiej wydano 52 mln zł, to po co jeszcze dokładać kilkaset tysięcy na jej reklamę?
Łukasz Magin z klubu radnych Łódź 2020 zapewnia, że najlepsza promocja Piotrkowskiej to będzie wtedy, gdy pani prezydent posprząta ją z plam po oleju, gumy do żucia i psich kup.
Pieniądze na imprezę na zakończenie remontu Piotrkowskiej miały pochodzić z wydatków na wirtualny spacerownik po nieistniejących zabytkach żydowskich w Łodzi. W budżecie zapisano na ten cel 300 tys. zł. Wykonawca przewodnika zapewniał, że wystarczy mu 100 tys. zł.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?