38 programów radiowych, 36 relacji w stacjach telewizyjnych, 123 relacje prasowe i aż 681 artykułów w internecie zostało poświęconych majowemu tygodniu mody w Łodzi. Ile razy pojawiła się w nich Łódź? Trudno zliczyć. Łatwo można podsumować wartość reklamową, jaką przyniósł wiosenny tydzień mody w Łodzi.
- Niezależne serwisy monitorujące media wyliczyły, że wartość reklamowa, jaką przyniósł Fashion Week w polskich mediach, to sześć i pół miliona złotych. Do tego należy dodać jeszcze 1,8 mln zł. Na tyle wyceniono publikacje w mediach zagranicznych. To duży sukces. W tym roku we włoskim magazynie "Collezioni" poświęcono nam aż 12 stron. Na całym świecie ten kwartalnik to biblia mody - mówił na komisji Jacek Kłak, organizator Fashion Week.
Radni sprawozdanie przyjęli bez zastrzeżeń. Fashion Week nie tylko przynosi Łodzi korzyści promocyjne i gospodarcze, ale jest także bardzo przejrzystym festiwalem. - To najlepiej rozliczony festiwal - przyznał Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji UMŁ.
Radni mieli jednak obiekcje co do dystrybucji zaproszeń. Najbardziej poszkodowana poczuła się Małgorzata Niewia-domska- Cudak z SLD, która zobaczyła zaledwie trzy pokazy. Urząd Miasta dostał na tę imprezę 500 zaproszeń. Czy to naprawdę za mało?
echodnia Drugi dzień na planie Ojca Mateusza
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?