Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Energomat przy Tuwima nie działa, jak kupić prąd?

Alicja Zboińska
W weekend urządzenie się zepsuło
W weekend urządzenie się zepsuło fot. Krzysztof Szymczak
Jedyny w Łodzi energomat przy ul. Tuwima jest zepsuty. W niedzielny wieczór łodzianie odchodzili z kwitkiem od urządzenia do zakupu prądu dla tzw. liczników przedpłatowych.

W takiej sytuacji jest pani Żaneta, która samotnie wychowuje dwójkę dzieci. Ma ogrzewanie elektryczne i tak samo zasilaną kuchenkę. Łodzianka, mów, że prądu zabrakło jej w niedzielę ok. godz. 20. Udała się więc do energomatu, który nie działał, a portier poinformował mnie, że nie ma kto przyjechać, by go naprawić.

Kłopoty ma znacznie więcej osób. Energomat, który pozwala kupić prąd za odliczoną wcześniej kwotę, cieszy się dużą popularnością, szczególnie w weekendy i wieczorami. Często ustawiają się przed nim kolejki. To dobre rozwiązanie dla osób, które rzadko przebywają w mieszkaniu lub firmie.

Korzystają z niego też osoby, które wcześniej miały problemy z regularnym płaceniem rachunków za prąd. W takich sytuacjach zakład energetyczny odcina prąd i umożliwia jego zakup za z góry przygotowaną kwotę.

Przedstawiciele PGE Obrót SA mają nadzieję, że awaria zostanie niebawem usunięta. Prace już się rozpoczęły, nie wiadomo, jak długo potrwają. Do tego czasu pracownicy zakładu energetycznego podpowiadają, że prąd można kupić telefonicznie.

Alicja Litwin-Wołek, specjalista ds. wizerunku spółki mówi, że klient korzystający z licznika przedpłatowego może kupić energię dzwoniąc do Contact Center na numer (42) 275-30-00. Telefonicznie energię można kupić od poniedziałku do piątku w godzinach 8-19. Usługę trzeba uruchomić kontaktując się z pracownikiem infolinii, który przekazuje kod do licznika. Trzeba też wypełnić specjalny druk, który można wysłać albo na adres firmy, albo mejlem. Wówczas można kupić prąd za 30 zł. Gdy klient korzysta z tego rozwiązania po raz pierwszy, nie musi od razu wpłacać pieniędzy. Gdy jednak chce tą samą metodą kupić prąd po raz drugi, musi udowodnić, że zapłacił poprzedni rachunek. Klient dokonując zakupu energii za pośrednictwem Contact Center otrzymuje kod sprzedażowy, a faktura z należnością do uregulowania zostanie przesłana pocztą.

Prąd w tym systemie można też kupić w Biurze Obsługi Klientów Oddziału I w Łodzi.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto