Z okazji zbliżających się Mikołajek, łódzka firma marketingowa Bluerank zorganizowała akcję charytatywną na ul. Piotrkowskiej.
Wcześniej internauci zgłaszali propozycje zadań jakie mógłby wykonać dyrektor firmy Bluerank. Spośród kilkunastu propozycji, Zbigniew Nowicki wybrał rozdawanie zupy potrzebującym.
Firma poinformowała instytucje, które na co dzień pomagają ludziom w potrzebie, by zaprosiły ich na to wydarzenie.
Akcja spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem. W pasażu Schillera udało mu się rozdać aż 40 litrów grochówki z kuchni polowej.
Firma Bluerank dała dobry przykład innym. Warto bowiem oderwać się czasem od codziennych obowiązków i wyjść zza biurka po to by pomóc osobom, których życie potoczyło się znacznie gorzej.
Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?