Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Dyrektor jednej z łódzkich firm rozdawał na Piotrkowskiej zupę potrzebującym

mm
W piątek, od godz. 10, w pasażu Schillera w Łodzi, dyrektor łódzkiej firmy Bluerank rozdawał potrzebującym wojskową grochówkę. Podjął tym samym wyzwanie jakie rzucili mu internauci.

Z okazji zbliżających się Mikołajek, łódzka firma marketingowa Bluerank zorganizowała akcję charytatywną na ul. Piotrkowskiej.

Wcześniej internauci zgłaszali propozycje zadań jakie mógłby wykonać dyrektor firmy Bluerank. Spośród kilkunastu propozycji, Zbigniew Nowicki wybrał rozdawanie zupy potrzebującym.

Firma poinformowała instytucje, które na co dzień pomagają ludziom w potrzebie, by zaprosiły ich na to wydarzenie.

Akcja spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem. W pasażu Schillera udało mu się rozdać aż 40 litrów grochówki z kuchni polowej.

Firma Bluerank dała dobry przykład innym. Warto bowiem oderwać się czasem od codziennych obowiązków i wyjść zza biurka po to by pomóc osobom, których życie potoczyło się znacznie gorzej.

emisja bez ograniczeń wiekowychnarkotyki
Wideo

Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto