Łódzka spółka odzieżowa Redan wchodzi w segment sportowy.

Masz zdjęcie do tego tematu?

Wyślij
Firma, sprzedająca dotąd ubrania Top Secret i Troll, zamierza wprowadzić na rynek nową markę - Drywash.

Pierwsza partia sportowych ciuchów trafi do sprzedaży na początku 2011 roku. W 40 procentach ubrania będą sprzedawane we własnych salonach Top Secret&Friends, reszta zaś trafi do sklepów sportowych - głównie w mniejszych miejscowościach. W kolekcji męskiej mają się znaleźć bluzy, kurtki, T-shirty, szorty, a dla kobiet obcisłe topy, getry, tuniki, spodnie z obniżonym krokiem. Cenowo ubrania Drywash mają się plasować w segmencie popularnych marek odzieżowych - standardowo za T-Shirt trzeba będzie zapłacić 49,90 zł.

Prezes Redanu Piotr Kulawiński przekonuje, że w Polsce marka nie będzie miała bezpośredniej konkurencji - podobną odzież oferują zagraniczne firmy, ale znacznie drożej. - Nie chcemy produkować profesjonalnej odzieży do uprawiania sportu, nie zaoferujemy specjalistycznych kurtek. To będą ubrania dla kogoś, kto amatorsko uprawia sport, idzie na aerobik czy rower i chce fajnie wyglądać - mówi prezes.

Czytaj także

    Komentarze (0)

    Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

    Zaloguj się / Zarejestruj się!

    Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!