Żelbetowe elementy są różnej długości, najdłuższe osiągają 32 metry i ważą ponad 70 ton. Powstanie z nich strop na poziomie zero. Do prac używanych jest 25 koparek i spychaczy, 9 dźwigów i kilkadziesiąt pojazdów ciężarowych. Na budowie pracuje 450 robotników.
Pociągi będą zatrzymywały się 16,5 metra pod powierzchnią gruntu.
Inwestycja kosztuje 1,76 mld zł. Termin zakończenia prac został ustalony na koniec września 2015 roku.
Zobacz jak będzie wyglądać dworzec Łódź Fabryczna [WIZUALIZACJE]
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?