Płytę denną (poziomie 16,5 m pod ziemią) dworca Fabrycznego podzielono na 150 działek roboczych. Każda z nich ma wymiary 20x20 metrów. Grubość płyty dennej ma wynieść od 1,2 do 2,4 metra.
Na terenie dworca Fabrycznego trwa także budowa stropu na poziomie zerowym. W części parkingu PKS zakończono montaż elementów prefabrykowanych, a nad dworcem kolejowym ustawianych jest 75 słupów.
Posuwają się do przodu również prace przy budowie tunelu, którym pociągi będą dojeżdżały do podziemnego dworca. W tunelu powstało już 60 proc. płyty dennej. Wkrótce robotnicy zaczną budowę ściany wewnętrznej, która podzieli tunel na dwie nawy.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?