Nowe logo Łodzi zostało wybrane przez specjalnie powołaną komisję składającą się z urzędników, artystów i specjalistów od marketingu. Na razie widzieli je tylko jej członkowie. Wygląd nowego logotypu trzymany jest w tajemnicy.
Spekuluje się, że logo będzie wariacją na temat znaczka promującego Łódź jako Europejską Stolicę Kultury. Wiadomo, że nowy symbol miasta nawiązuje do marki miasta, jako stolicy przemysłów kreatywnych oraz do łódzkiej awangardy artystycznej XX wieku, do twórczości Władysława Strzemińskiego i Katarzyny Kobro.
Urząd Miasta Łodzi rozpisał przetarg na kampanię promującą nowy logotyp i hasło. Agencja, która go wygra, ma również zaproponować sposób, w jaki logo zostanie po raz pierwszy pokazane łodzianom. Orientacyjny koszt kampanii to ponad 120 tys. zł.
- Duża część tej kwoty to koszt wyprodukowania wielkoformatowych siatek PCW z nowym logo. Mają one zawisnąć na kilku ścianach kamienic w centrum miasta. Chodzi o to, żeby wszyscy mieszkańcy, jadąc na przykład do pracy, mogli zobaczyć nowe logo miasta - mówi Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji i współpracy z zagranicą Urzędu Miasta Łodzi.
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?